کد خبر 1184072
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

ایران یکی از بزرگترین کشورهای مصرف کننده‌ی لوازم آرایشی در جهان است و طبق آمارِ ارائه شده توسط نشریه معتبر بیوتی ورلد میدل ایست (Beauty World Middle East)، کشورمان در جایگاه هفتم قرار دارد. به دلیل همین میزان بالای تقاضا برای مواد آرایشی بهداشتی، از بسیاری از کشورهای جهان از جمله امارت متحده‌ی عربستان، ترکیه، فرانسه، هند، آلمان و کشورهای دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی به ایران وارد می‌شود.

بازار لوازم آرایشی ایران، در روند ترقی

با این حال در سال 98 واردات حجم وسیعی از وسایل آرایشی خارجی به کشور ممنوع شد ( بیش از 80 درصد) و این فرصتی بود که شرکت‌های ایرانی مشغول در این صنعت فرصت بزرگی برای رشد و توسعه پیدا کنند و در این بین نام های زیادی بین مصرف کنندگان سرآمد شد.

لیست برندهای معروف لوازم آرایشی

اگر به دنبال پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران هستید، لیست زیر می‌تواند به شما کمک کند. در این لیست می‌خواهیم معروف ترین برندهای ایرانی را به شما معرفی کنیم پس همراه ما باشید:

برند آشنایی به نام مای

محصولات آرایشی و بهداشتی مای نام آشنایی در صنعت لوازم آرایشی/ بهداشتی ایران است و بسیاری از شما اگر از محصولاتشان خریداری نکرده باشید، حتماً نام آنها را شنیده‌اید. نکته‌ی درخشانی که در مورد محصولات مای وجود دارد رعایت استانداردهای بالای بین المللی در این صنعت است و این شرکت توانسته است برای محصولات خود استاندارد ایزو ۲۲۷۲۶ را کسب کند که یکی از معتبرترین استانداردهای آرایشی است. محصولات این شرکت تحت لیسانس کال اند کوی آلمان و در یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های خاورمیانه تهیه می‌شوند.

بازار لوازم آرایشی ایران، در روند ترقی

برند دوست داشتنی کالیستا

شعار این شرکت آرایشی و بهداشتی این است: "دنیاتو با کالیستا شاد و رنگی کن". و این دقیقاً همان ماموریتی است که کالیستا به عنوان یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی ایران به آن پرداخته است. توجه به طیف وسیع رنگ‌ها چه در بسته بندی محصولات و چه در محتویات درون آنها هویدا است.

با این حال کالیستا را می‌توان یکی از برندهای نوپای لوازم آرایشی در ایران دانست و از این رو تنوع محصولات در آن هنوز بالا نیست. اما کیفیت محصولات تولید شده بسیار رضایت بخش است. فرمولاسیون محصولات کالیستا در ایران تهیه و تست می‌شود و همه‌ی آنها فاقد سُرب و پارابن هستند. برای اطلاع بیشتر از نوع محصولات و خرید اینترنتی آنها می‌توانید به سایت رسمی این شرکت مراجعه نمایید.

سینره؛ برند پرآوازه ایرانی

یکی دیگر از برندهای معروف لوازم آرایشی در ایران ، شرکت سینره است. سینره یکی از دو برند معروف گروه لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده است . محصولات سینره بسیار معروف هستند و شما می‌توانید به راحتی آنها را تهیه نمایید. این شرکت بیشتر در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت دارد که شامل انواع کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب، انواع شامپو و لوسیون‌های مختلف است از این رو اگر از آن افرادی هستید که زیاد به سلامت خود اهمیت می‌دهید و به دنبال محصولات با کیفیت ایرانی هستید حتماً این برند را انتخاب کنید.

به دلیل رعایت استانداردهای مربوطه و کیفیت بالای محصولات آرایشی و بهداشتی سینره، بسیاری از پزشکان مصرف آنها را به مراجعه کنندگان خود توصیه می‌کنند. این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود موفق به دریافت جوایز و افتخارات زیادی شده است که می‌توانید لیست آنها را در سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید.

بازار لوازم آرایشی ایران، در روند ترقی

هیدرودرم، نام آشنای سال‌های اخیر

هیدرودرم یک نام آشنا در زمینه‌ی تولید محصولات مراقبت از پوست است و بیشتر محصولات این شرکت جنبه‌ی دارویی و درمانی دارند. این شرکت در زمینه‌ی تولید انواع کرم‌ها و ماسک‌های آبرسان پوست و مو، محلول و ژل ضدعفونی کننده‌ی دست و سطوح، کرم‌های پاک کننده‌ی آرایشی و انواع محلول‌های مراقبت از ناخن ( خشک کننده‌ی سریع لاک؛ ترمیم کننده، تقویت کننده، محرک رشد، استحکام دهنده و جلوگیری از جویدن) فعالیت دارد.

همچنین خط تولید هیدرودرم لیدی، یکی از خطوط تولیدی این برند است که در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی برای زنان باردار و شیرده عملکرد بسیار فوق العاده‌ای داشته است. لابراتوار پارس حیان یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های تولید لوازم آرایشی بهداشتی است که برند هیدرودرم تنها یکی از برندهایی است که تحت کنترل آن می‌باشد.

بازار لوازم آرایشی ایران، در روند ترقی

آنیکا، برندی خوش قیمت

برند آنیکا یکی دیگر از بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را با تولید انواع عطر و بادی اسپلش آغاز کرده است و اکنون به تولید کیت رنگ مو، لوازم آرایشی و مراقبت از پوست روی آورده است. یکی از ویژگی‌های بارز این برند، مناسب بودن نسبت قیمت به کیفیت این محصولات است. با این حال یکی از مشکلاتی که این شرکت دارد، عدم تبلیغات گسترده و مناسب است به طوری که این شرکت حتی یک سایت رسمی و معتبر هم ندارد. با این حال شما می‌توانید محصولات آنها را از فروشگاهای لوازم خانگی معتبر خریداری نمایید.

چرا لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی؟

یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که بیشتر افراد در زمینه‌ی خرید محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی دارند، عدم اطمینان از اصل بودن کالا است. اصل نبودن می‌تواند منجر به مشکلات زیادی برای پوست و موی شما شود و در اثر استفاده از آنها، مواد سرطان‌زایی جذب بدنتان شود. یکی از ویژگی‌های ممتاز محصولات ایرانی این است که شما می‌توانید آنها را از سایت‌های رسمی این شرکت‌ها به صورت مستقیم خریداری کنید.

موضوع بعدی که در بالا نیز به آن اشاره شد این است که این محصولات برای نژاد ایرانی و شرایط آب و هوایی کشور ما تهیه شده‌اند در نتیجه می‌توانند بیشترین تاثیر را داشته باشند.

در پایان حمایت از محصولات ایرانی به رشد و توسعه ی اقتصاد کشور کمک زیادی می‌کند که موضوع بسیار پراهمیتی است.

سخن پایانی

همانطور که در بالا خواندید کشور ایران در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی تنها یک مصرف کننده‌ی صرف نیست و شرکت‌های معتبری در این زمینه در حال فعالیت هستند. محققین ایرانی در این شرکت‌ها موفق به تولید محصولاتی شدند که بیشترین سازگاری را با نژاد ایرانی دارد و از این رو شما می‌توانید از تاثیرگذاری و بی‌خطر بودن آنها مطمئن شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس